HR podpora / asistent/ka financií
Baví vás oblasť personalistiky, ale nezľaknete sa ani práce s číslami? Dokážete pracovať SYSTEMATICKY, STAROSTLIVO A SAMOSTATNE? Ponúkame pozíciu, kde môžete uplatniť celú škálu zručností a vedomostí. Do nášho malého tímu hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá nám pomôže jednak s oblasťou personalistiky, nezľakne sa však ani práce s faktúrami či inými daňovými dokladmi.
Čo vás na tejto pozícii čaká?
Úlohy z oblasti HR budú zahŕňať:
- Príprava celej škály pracovných a právnych dokumentov (= pracovné zmluvy, dodatky k pracovným zmluvám, mzdové výmery, dokumenty o ukončení pracovných pomerov atď.)
- Návrh náborovej stratégie, tvorbu inzercie, aktívne vyhľadávanie potenciálnych kandidátov
- Komunikáciu s uchádzačmi
- Zadávanie osobných údajov do personálneho systému VEMA Solitea
- Úzku spoluprácu s vedúcimi pracovníkmi predajne – aktívne riešenie ich požiadaviek
Finančné úlohy sa budú týkať najmä:
- Evidencia a kontrola daňových dokladov
- Zadávanie údajov do systému SAP a ich následné spracovanie
- Kontroly skladového hospodárstva v systéme SAP (príjemky, vydania, evidencia)
- E-mailová a telefonická komunikácia týkajúce sa reklamácií a upomienok.
Čo požadujeme?
- Min. SŠ vzdelanie
- Základná znalosť MS Office, najmä MS Word (práca so vzormi dokumentov, hromadná korešpondencia, formátovanie) a MS Excel (základné vzorce a filtre)
- Energia prichádzať s konštruktívnymi nápadmi, ako zefektívniť naše zabehnuté HR procesy
- Komunikatívna nemčina alebo angličtina (hlavne e-mailová komunikácia)
Čo ponúkame?
Mzda brutto 1200 EUR
- Flexibilné rozvrhnutie pracovného času
- Možnosť navštevovať jazykové kurzy zadarmo
- Po zaučení občasná práca z domova
- 2x ročne hodnotiace prémie
- Zľavy na naše produkty vo výške 10 %