Asistent/ka nákupného oddelenia
Láka vás pracovať pre stabilnú nadnárodnú firmu? Máte predchádzajúce skúsenosti z administratívy a chcete zmeniť firemné prostredie? Alebo len chuť sa učiť novým veciam? Potom sa pridajte k nám!
Čo vás na tejto pozícii čaká?
- E-mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi aj jednotlivými predajňami (viac ako 50 % zahraniční dodávatelia)
- Každodenná práca v MS Excel
- Práca s databázami (napr. administrácia produktovej databáze v SAP)
- Spolupráca na tvorbe marketingu daného segmentu sortimentu (podpora pri tvorbe letákov, prospektov atď.)
- Komunikácia naprieč nákupného tímu aj naprieč celou spoločnosťou
- Komunikácia s kolegami v zahraničí (firma má predajne v 19 štátoch Európy)
Čo požadujeme?
- Aktívne komunikatívna znalosť nemčiny alebo angličtiny na dobrej úrovni
- Znalosť práce na počítači, kedy si s prehľadom poradíte so základnými vzorcami a filtre v MS Excel
- Rýchle a prirodzené chápanie súvislostí so záujmom o business a jeho rozvoj
- Ambíciu a chuť na sebe pracovať
- Ďalšie plusové body u nás získate za predchádzajúce skúsenosti v nákupnom oddelení – ale nebojte, všetko podstatné vás sami naučíme
Čo ponúkame?
- Benefity až 2 000 Kč čistého mesačne podľa vlastného výberu (stravenky, kultúra, šport, cestovanie a i.)
- Pohodové prostredie plné milých a ochotných ľudí, kde vonia dobrá káva či rôzne druhy čajov
- 2× ročne hodnotiace prémie
- Fixný plat + bonusovú zložku
- 5 týždňov dovolenky
- Zaujímavú prácu v dynamicky sa rozvíjajúcej medzinárodnej firme
- Zľavy na naše produkty
- Flexibilný pracovný čas
- Príspevok na Vianoce
- Výborná dopravná dostupnosť (dosah niekoľkých liniek MHD, vyhradené parkovisko, zodpovedajúce zázemie pre cyklo-dopravu)