Pracovník zákazníckej podpory so slovenčinou
Máte radi komunikáciu a baví vás pomáhať ľuďom? Momentálne hľadáme nových kolegov na pozíciu pracovník zákazníckej podpory. Staňte sa súčasťou nášho tímu. Vašu prácu bude vidieť a váš názor počuť. Viete si zorganizovať čas, zvládate prácu pod tlakom, ovládate prácu na počítači a orientujete sa na internete? Potom hľadáme práve vás!
Čo vás na tejto pozícii čaká?
- Riešenie zákazníckych želaní telefonicky
- Odpovedanie na zákaznícke otázky e-mailom
- Komunikácia a spolupráca so všetkými oddeleniami
- Vytváranie reportov pre vedenie spoločnosti
- Získavanie spätnej väzby od zákazníkov a ich implementácia do firemnej kultúry
- Incident manažment
- Aktívna spolupráca pri nastavovaní vnútropodnikových procesov a KPI's
Čo požadujeme?
- Príjemné vystupovanie a komunikatívnosť
- Schopnosť skvele porozumieť nášmu biznisu a rozvíjať ho
- Nadšenie pre komunikáciu s ľuďmi a riešenie situácií
- Chuť stále sa učiť a rýchlo sa prispôsobiť
- Ambíciu posúvať sa ďalej a niesť zodpovednosť nielen za seba
- Minimálne SŠ vzdelanie
- Výbornú znalosť slovenského jazyka
- Skúsenosti v zákazníckom servise výhodou
- Odolnosť proti stresu
- Starostlivosť, samostatnosť
- Znalosť práce na PC
- Znalosť anglického alebo nemeckého jazyka výhodou
- Trestná bezúhonnosť
Čo ponúkame?
- Benefity až 2 000 Kč čistého mesačne podľa vlastného výberu (stravenky, kultúra, šport, cestovanie a i.)
- 5 týždňov dovolenky
- Podiel na našom spoločnom úspechu
- Rastúcu kariéru v medzinárodnej firme
- Možnosť rozvíjať sa (odborne i osobnostne) vďaka skúseným mentorom
- Fixný plat + bonusovú zložku
- Prácu v dynamicky rastúcom tíme
- Výbornú kávu
- Príjemnú pracovnú atmosféru
- Možnosť utvárať firemnú kultúru